viernes, 2 de diciembre de 2011

Ikus-entzuneko hizkuntzaren ONDORIOAK



Gaur egun gure ikasleak kanpoko estimulu ugari jasotzen dituzte eta beren atentzioa mantendu ahal izateko oso erakargarriak den zerbait aurkeztu behar diegu. Ohiko liburu eta arbelatik at edukiak ikus-entzunezko moduan aurkezteak beren atentzioa mantentzeko aukera gehiago emango dizkigu.
Gure iragarkian adibidez sexismoaren aurkako jarrera egotzi nahi diegu baina betiko diskurtsoetatik aldenduz eta jostailuen munduan zentratuz. Honekin “joku” moduan barneratu baitezakete oso garrantzitsua den balore bat.
Orokorrean gelan ikuspuntu eta lana aurrera eramateko modu ezberdinak ikusi ditugu eta guztiak oso interesgarriak, balore garrantzitsuak indartzera bideratuak denak.
Argi izan behar duguna da, edozein ikus-entzunezko materialek ez duela hezteko balio, baizik eta sortu den momentuan intentzio bat izan behar duela edota testuinguruarekin lagundua izan behar duela bestela.
Ondorio moduan, esan daiteke gure garaiko ikasleentzat motibagarria izango dela ikus-entzuneko hizkuntzan adierazten den edozein material bere egunerokotasunean dena modu horretan jasotzen dutelako.

No hay comentarios:

Publicar un comentario